Έργα κόντρα στην κρίση για την σχολική στέγη στο Δήμο Δέλτα - XALASTRARADIO.GR

24 ΩΡΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΤΡΑ

ads

Hot

Ακούστε Live xalastra Radio

Πέμπτη, 10 Δεκεμβρίου 2015

Έργα κόντρα στην κρίση για την σχολική στέγη στο Δήμο Δέλτα



xalastraradio.gr
Το έργο του 3ου Νηπιαγωγείου Ν. Μαγνησίας, που θεμελιώθηκε στις αρχές Οκτωβρίου, επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθύμιος Φωτόπουλος, συνοδευόμενος από τον Δημοτικό Σύμβουλο Κώστα Δουζδαμπάνη και την Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Σοφία Καραπαύλου.


          Το νέο Σχολείο χρηματοδοτείται από τις Κτιριακές Υποδομές ΑΕ και αναμένεται να περατωθεί μέχρι το Σεπτέμβριο του 2016.

          Επίσης, μέχρι το τέλος 2016 πρόκειται να παραδοθεί επίσης κι ένα δεύτερο νηπιαγωγείο στη Σίνδο, ενώ ολοκληρώνεται η προσθήκη 6 αιθουσών στο Γυμνάσιο - Λύκειο Ν. Μαγνησίας.

          Ήδη έχει αναδειχθεί εργολάβος για την ανέγερση του 2ου Δημοτικού Σχολείου στη Ν. Μαγνησία, ενώ έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες για 10θέσιο Δημοτικό Σχολείο στα Διαβατά.

          Ολοκληρώθηκε το έργο της διαμόρφωσης του αύλιου χώρου και της αποκατάστασης του κτιρίου του 3ου Νηπιαγωγείου Καλοχωρίου, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη και ολοκληρώνεται η σύνδεση με το φυσικό αέριο.         

          Εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης πραγματοποιήθηκαν και στο 1ο και 2ο Δημοτικό Καλοχωρίου. 

          Ανακαινίστηκε το Γυμνάσιο Καλοχωρίου με αποκατάσταση στέγης (στεγανοποίηση και αλλαγή κεραμοσκεπής), αντικατάσταση κουφωμάτων, αντικατάσταση σωμάτων καλοριφέρ κ.ά.

          Έχει ολοκληρωθεί και η μελέτη αποκατάστασης του παιδικού σταθμού Σίνδου (τέρμα ΟΑΣΘ), έργο το οποίο παρέμενε επί περίπου δέκα χρόνια ανολοκλήρωτο.

          Τέλος, ολοκληρώνονται οι μελέτες σε όλα τα σχολεία για την εγκατάσταση φυσικού αερίου σε αυτά.



          Σχετικά με το θέμα της Σχολικής Στέγης του Δήμου Δέλτα, ο κ. Φωτόπουλος δήλωσε:

«Από την πρώτη μέρα στη διοίκηση του Δήμου, δώσαμε την υπόσχεση στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς και στα παιδιά ότι θα είμαστε εμπράκτως δίπλα στα σχολεία. Έτσι, ξεκινήσαμε μια μεγάλη προσπάθεια, για να κρατήσουμε τα Σχολεία στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, κάτι που μόνο εύκολο δεν είναι με δεδομένη την μείωση της κρατικής χρηματοδότησης προς τις Σχολικές Επιτροπές.